وبلاگicon
فصل جدیدی ازخبرها محتوای کارهای جدید استاد معین (شاعران،آهنگسازان و تنظیم کنندگان) :
فصل جدیدی ازخبرها محتوای کارهای جدید استاد معین (شاعران،آهنگسازان و تنظیم کنندگان) :
شنبه 1 فروردين 1394 ساعت 12:58 | بازدید : 4921 | نویسنده : امیر | ( نظرات )

>>>فصل جدیدی ازخبرها محتوای کارهای جدید استاد معین (شاعران،آهنگسازان و تنظیم کنندگان) :

 

فصل  جدیدی ازخبرها محتوای کارهای  جدید استاد معین (شاعران،آهنگسازان و تنظیم کنندگان) :

 1- بخاطر میسپارمت شعر از حسن علیشیری آهنگ بابک زرین با تنظیم مهران خلیلی.

 2- کنار تو شعر ازافشین یداللهی آهنگ وتنظیم از بابک زرین

3- تنهایی شعری از اهورا ایمان آهنگ بامداد بیات با تنظیم کاظم عالمی

4- عاشقترینم شعری از همامیر افشار با تنظیم کاظم عالمی

5- تو مال من بودی  شعر و اهنگ اقای ایمان شاهی در مصاحبه ای با سایت پرشین گفتن که  برای البوم جدید معین تهیه کردن. 

6- یه راهی پیش پام بذار ترانه سرا:"ترانه مکرم" آهنگ و تنظیم:"علیرضا افکاری"

7- شعر و آهنگی شاد از بابک رادمنش با تنظیم شوبرت آواکیان (نام آهنگ مشخص نیست)

8- شعر و آهنگی از بابک رادمنش با تنظیم آراهاربرتیان(نام آهنگ مشخص نیست)

9- آهنگ وشعری از ژاکلین با تنظیم کاظم عالمی (نام آهنگ مشخص نیست)

10- شعری از مینا جلالی آهنگ و تنظیم از صادق نوجوکی(نام آهنگ مشخص نیست)

11- مناجات

ویرایش شد در تاریخ 3 خرداد لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید

نکته مهم اینکه نام آهنگ های که مشخص نشده به دلیل اینکه هنوز قطعی نشده و بیان آن باعث ایجاد دو گانگی میکند مثل خون سیاوش که عوض شد به بچه های البرز و دیگر اینکه اسامی دیگر آهنگ ها هم ممکن تغییر کند.

باید نکته دیگری  را یاداوری کنم که حدود 9 تک اهنگ رسمی از استاد معین پخش شده به نام های 1- خاطره ها2-همدم 3-خون سیاوش(بچه های البرز)4-دلم تنگته5-مجنون6- مردم 7- گل ناز دارم 8- پرنده(معین و قمیشی) 9- اغوش،میباشدو همچنین 9 موزیک ویدئو .

 که خوانندگان دیگر کشورمون مثل آقای ستار با 9 اهنگ و خانم شکیلا با 9 اهنگ البوم های خود راوارد بازار کردند. استاد معین هم میتونستند با  این 9 تک اهنگ البوم خود را وارد بازار کنند ولی با توجه به حجم کار های زیادی که به ایشان شده البوم را برای بعد قرار دادند و وارد بازار نکردند.شاید این 10اثری که من اینجا قرار داه ام به صورت تکی وارد بازار شود به هر حال بستگی به خود استاد داره .

شعر کنار تو:

کنار تو چه ارومم

چه ارومی کنار من

تو چشمای تو ارومم

چشمای بیقرار من

تو می فهمی چه خوشحالم

تو می دونی دلم تنگه

تو می دونی که خواب من

کدوم شبهاس که بیرنگه

اهنگ : بابک ذرین

شعر : افشین یداللهی

 

شعر به خاطر میسپارم


ه خاطر میسپارم،ای ن لحظه ها رو که با من پا به پا و همصدایی

/به خاطر میسپارم تا باورم شه/

که همراه این ترانه هایی

/به خاطر میسپارم،که او تک عشق من روی زمینه/

من عاشقشم،دیو نه شم،عوض نمیشم،همین ه که همینه..

موفق و پیروز باشید.

استثنای صدای ایران  

منتظرنظرات شما هستم و همچنین خبر های بعدی ما...


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
 
نویسنده
نوروز 1394

آرشیو مطالب
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معین l استثنای صدای ایران و آدرس moein-music1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی

کدام آهنگ جدید معین را می پسندید؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 15
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 21
:: بازدید هفته : 36
:: بازدید ماه : 36
:: بازدید سال : 910
:: بازدید کلی : 2942